פינגווין - למה גוגל משתמשים בו?

עוד לא הספקנו להירגע ממכת הפנדה של גוגל,להתאושש מנפילות התעבורה לאתרי הג'ומלה שלנו, ולהתחיל להסתגל למשוואה החדשה, והנה,בכלל לא במפתיע, הם באו עם שינוי חדש.

למי שהיה בהרצאה האחרונה שלי במכללת שנקר, שמע אותי מנבא נבואות "שחורות" ומזהיר ממכה חדשה, מפני שגוגל בצורה מדהימה, הופכים תכונות אנוש למשוואה במחשב.

או קי, פינגוין...מה קרה פה?

פינגווין, שאינו קשור לכנס אוגוסט פינגווין, מתעסק ישירות עם קידום אתרים בצורת לינקים או מה שנקרא LINK BUILDING. בדרך כלך, הרוב נוטים לעסוק בלינקים באופן עצמאי או דרך חברות קידום אתרים כאלו ואחרות.

מה עושים הרוב ובעיקר חברות קידום אתרים לא מקצועיות? להפציץ את הרשת עם עשרות,מאות ואם לא אלפי לינקים לאתר המבוקש. בדרך כלל עם לינקים מתוך פורומים,הערות או במקרה הטוב עם מאמרים או תצהיר עיתונאי.

לא רק שאותו תוכן חוזר על עצמו שוב ושוב, ולא רק שהם עושים זאת עם תוכנה שמפציצה את הרשת, מילת הקישור עצמה או מה שנקרא ANCHOR TEXT בדרך כלל מכיל את מילת החיפוש שעליה הם הולכים שוב ושוב.

זאת אומרת שאם אני מנסה לקדם את המושג "צימרים בצפון", כותב מאמרים, הערות, וקישוריות בפורומים שוב ושוב עם ה מושג "צימרים בצפון", הדלקתי את האור האדום של גוגל.

ולמה זה ככה?

תחשבו לבד – הקמתם אתר חדש. יש התעניינות בעולם לגביו. אתרים אחרים יכתבו עליו או יקשרו אליו. כול זה יקרה לאט,מאמרים שונים ו מילות הקישור לא יהיו אותו הדבר כול הזמן, נכון? יפה.

זה בדיוק מה שגוגל מצפה שיקרה – הכול בצורה טיבעית. הפעלת חומרה ששולחת מאות לינקים דומים לרשת, תקבל עונש.

אם הרגשתם ירידה בתעבורה שלכם בחודשים האחרונים, אתם סביר להניח נענשים. אם זה אתם או החברה ששכרתם לקידום האתר...מישהו אחראי לזה.

מה עושים?

כמו שאמרתי הרבה פעמים, קידום אתרים דורש סבלנות וידע. הכול חייב להיות ידנירוצים הצלחה,תשכחו מתוכנות.

כיתבו מאמרים ושכול אחד מהם יהיה מקורי עם מילות קישור שונות. שילחו אותם פעם עד פעמים בשבוע. עם יש לכם הרבה מה לקדם, השתמשו ב – SPINNING (מי שהיה בהרצאה שלי יודע על מה אני מדבר. לאלה שלא, חפשו בגוגל)

אני עדיין פה לעזור – תנסו ואולי אני אצליח.

עליך להירשם כדי להוסיף תגובות

Yair Czitrom

יועץ בינלאומי לקידום אתרים באינטרנט ושותף בחברה הדנית 1-SEO.מפתח בגומלה בתחום ה-SEO
אתר המחבר/ת: http://www.seo-1.dk