פירסמתי סידרת מאמרים בנושא של קידום אתרי ג'ומלה.

המאמרים הם תרגום של סידרת מאמרים באנגלית, בהסכמת המחבר.

את המאמרים בעברית ניתן לקרוא באתר בונים-בא

את המאמרים בשפת המקור אפשר למצא באתר joomla-seo.net

קריאה נעימה :-)

rss iconהרבה מאוד שואלים אותי איך לגרום לגוגל לבוא ולבקר את אתר הג'ומלה שלהם לעיתים יותר דחופות ויתרה מזאת-איך לגרום לגוגל להכיר בכמה שיותר דפים באפס זמן?איך לקבל לינקים חד כיווניים? זה בכלל אפשרי ובייחוד אם האתר ו\או הדומיין חדשים מהקופסא?

התשובה היא....כן!

איך? RSS !

canonical URLיניב ידידי מאתר ג'ומלה ישראל שאל אותי לא מזמן על זה וחשבתי להסביר על זה בקצרה מכוון שזה ישפר לכם את מערכת היחסים עם גוגל.

גוגל אוהב מאוד אתרים שבנוים לאנשים, עם תוכן, קישורים פנימיים ותפריט לעניין.
כמו שכבר אמרתי כמה וכמה פעמים וגוגל אף שיפר לאחרונה את המשוואה שלו עבור זה, תוכן כפול או מועתק זה "מחוץ לחוק".

אבל מה קורה עם באופן מאוד לא קרימינלי כתבתם מאמר באתר ויש צורך לקשר אליו מכמה קישורים שונים, מהתפריטים וכולם בעלי שמות שונים?
על פניו זה כפילות תוכן, אבל זה לא הוגן. רציתם בתמימות לקשר למאמר מכמה מקומות שונים באתר כי "צריך".
מה עושים על מנת לא לקבל עונש מגוגל? Canonical URL זה הפתרון בשבילכם ובשבילכן!

קידום אתר חנות וירטואליתלפני כמה חודשים לאחר הרצאה בקופנהגן בה הסברתי על קידום אתרים בג'ומלה ביחד עם VIRTUEMART, ניגש עלי אדם שהציע לרכוש את שירותי. כמובן שזה מאוד החמיא לי ושאלתי מה תמכור החנות. הוא ענה: "אבזרים איכותיים ל- IPHONE  ו-IPAD."

לרגע קפאתי על מקומי! המוח שלי התחיל לחשוב כמה תוצאות חיפוש סביר להניח שיש, מהם המתחרים, האם השוק לא רווי מדי אונליין בשביל להידחף פתאום עם חנות חדשה לגמרי?

פינגווין - למה גוגל משתמשים בו?

עוד לא הספקנו להירגע ממכת הפנדה של גוגל,להתאושש מנפילות התעבורה לאתרי הג'ומלה שלנו, ולהתחיל להסתגל למשוואה החדשה, והנה,בכלל לא במפתיע, הם באו עם שינוי חדש.

למי שהיה בהרצאה האחרונה שלי במכללת שנקר, שמע אותי מנבא נבואות "שחורות" ומזהיר ממכה חדשה, מפני שגוגל בצורה מדהימה, הופכים תכונות אנוש למשוואה במחשב.

או קי, פינגוין...מה קרה פה?