Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: אתר שעשיתי בגומלה 1.5 וזקוק לרענון

אתר שעשיתי בגומלה 1.5 וזקוק לרענון 7 שנים 6 ם ago #1

לקוח שבניתי לו אתר לפני שנה בערך רוצה לעדכן את המראה של האתר בצדק כי הוא לא מכניס לו לידים.
האתר של שערים חשמליים ולצערי הלקוח לא סיפק את כל התכנים אבל מכוון שאני עדיין בהתחלת דרכי אני חייב לתת לו מענה למרות שהוא קצת בעייתי.(יש ללקוח עוד אתר אצלי שדווקא מתפקד טוב)

בנוגע לעיצוב הכללי:
אשמח לכל טיפ על מה לדעתכם אפשר לשנות כי למען האמת בגלל מחסור בתמונות ותכנים אני קצת לא מוצא כיוון לשנות את המראה הנוכחי...

בנוגע ליצירת קשר:
השאלה שלי היא מה עדיף להשאיר בכל דף מודול בולט של השארת פרטים?(breezingforms זה טוב?)

או

להתבסס אל פניות טלפוניות ופניות אחרות רק דרך דף צור קשר?

תודה רבה על זמנכם ועל הטיפים שאתם משאירים כל הזמן אין ספק שהקהילה פה היא אחת הסיבות שבכלל קבלתי אומץ להתחיל לבנות אתרים לבד.
  • pini
  • pini's Avatar
  • מנותקים
  • דייר טרי
  • Posts: 29
  • Thank you received: 1
  • קארמה: 0
המנהל ביטל גישת כתיבה ציבורית.

אתר שעשיתי בגומלה 1.5 וזקוק לרענון 7 שנים 6 ם ago #2

רצוי מאוד טופס צור קשר מקוצר בכל עמוד להגדלת כמות הלידים.
כדאי לשקול גם תוסף צ'אט (שירות לקוחות) לאתר
  • eironweb
  • eironweb's Avatar
  • מנותקים
  • אחראי
  • Posts: 642
  • Thank you received: 95
  • קארמה: 19
המנהל ביטל גישת כתיבה ציבורית.
המשתמשים הבאים אמרו לך תודה: pini

אתר שעשיתי בגומלה 1.5 וזקוק לרענון 7 שנים 6 ם ago #3

תודה על התגובה המהירה זה נראה לי באמת מה שאני אעשה.
  • pini
  • pini's Avatar
  • מנותקים
  • דייר טרי
  • Posts: 29
  • Thank you received: 1
  • קארמה: 0
המנהל ביטל גישת כתיבה ציבורית.

אתר שעשיתי בגומלה 1.5 וזקוק לרענון 7 שנים 6 ם ago #4

היי
בעיניי הצבעים בעייתיים, האדום בדף הראשי על המאמרים המקוצרים דומיננטי מידי כצבע רקע, לי הוא מזכיר "אזהרה". "שירות 24 שעות" בלוגו כמעט ולא רואים, אתה צריך להגדיל אותו ולהוריד את ההצללה.

ההצללה ב"שערים חשמליים" מוגזמת. תשאל את עצמך אם היא משרתת את המטרה, בעיני כרגע היא ניראת מוזר ואפילו מפריעה.

ההצללה על הטקסט הראשי גם מיותרת בעיני, טקסט בכמות כזאת לא יכול להיות עמוס בעיצוב, הוא חייב להיות כמה שיותר פשוט וקריא.

חוסר התוכן של הלקוח שלך הוא יתרון שמאפשר לך למקד את האתר בעניין עצמו.

לגבי צור קשר, אני מאמין שפה זה לא ארה"ב. אנשים לא מכניסים מייל לתוך צור קשר כל כך מהר, כאן מעדיפים להרים טלפון. אני הייתי שם תיבת צור קשר עם טלפון בגדול ומתחת אפשרות לשלוח שם טלפון ונחזור אליכם.

לבחירת צבעים אני נעזר באתרים האלה:
kuler.adobe.com/
www.colorblender.com

מקווה שלא הגזמתי בביקורת .. מתנצל אם כן
עמית
  • amitgur
  • amitgur's Avatar
  • מנותקים
  • דייר מתחיל
  • Posts: 51
  • Thank you received: 3
  • קארמה: 1
המנהל ביטל גישת כתיבה ציבורית.
המשתמשים הבאים אמרו לך תודה: pini

אתר שעשיתי בגומלה 1.5 וזקוק לרענון 7 שנים 6 ם ago #5

זה שאין פניות לא אומר בהכרח שהאתר לא טוב. ייתכן ואין תנועה נכנסת לאתר .
בכל מקרה תשדרג אותו כך שהאתר יתמוך בטלפונים נייידים.
  • yoakar
  • yoakar's Avatar
  • מנותקים
  • דייר ותיק
  • Posts: 121
  • Thank you received: 8
  • קארמה: 4
פתרונות מעשיים
ייעוץ עסקי
www.pitron10.com
המנהל ביטל גישת כתיבה ציבורית.
Time to create page: 0.114 seconds
Powered by Kunena